...

ونش إنقاذ طريق إسماعيلية الصحراوي

ونش إنقاذ طريق إسماعيلية الصحراوى

احنا ونش إنقاذ طريق إسماعيلية الصحراوي. ملوك طريق إسماعيلية بكل فروعه اسماعيليه مركز فى وسط دائره تنطلق منها وانت رايح محافظة بورسعيد او محافظة السويس او محافظة  القاهرة أو محافظة الشرقية و محافظة الزقازيق طبعا بكل المحطات الموجودة على الطريق لأى محافظة من المحافظات السابقة وضواحيها زى الصالحية وطريق ٣٠ يوليو العاشر من رمضان أو بدر او التجمع الخامس وأبو سلطان وفايد و فنارة والقنطرة. شركة ونشك سيطرت على كل الأماكن السابقه واكتر سيطرة كاملة باسطولها من الاوناش بكل الاوزان والاحمال. لانقاذ جميع انواع وأحجام السيارات .

.رقم ونش إنقاذ إسماعيلية الصحراوى

لو مسافر القاهرة أو بورسعيد أو السويس أو الشرقية. يبقى لازم تسجل رقمنا لو انت مندوب على اى خط من الخطوط. إلى ذكرتها يبقى لازم تستعد لأى طوارئ ومتسيبش نفسك للظروف خليك ديما فى الأمان انت على الطريق ومعاك بضاعه وعهده شغل متغامرش الطريق مبقاش امان زى زمان. خليك مع شركة ونشك الإنقاذ السريع وسجل رقم ونش إنقاذ طريق اسماعيليه الصحراوى.

 ارقام أسرع ونش إنقاذ طريق إسماعيلية الصحراوي

مسافر خلاص وجهات شنطك ورايح على المطار سلمت على اهلك وركبت العربية ال هتوصلك بس حاسس انك ناسى حاجه وقلقان. ايوه حضرتك نسيت رقمنا لازم يكون معاك انت مش مشوارك مش مستحيل اى تإجيل افرض العربيه عطلت فى الطريق لا قدر الله لأى سبب يبقى لازم تتصل بينا هنيجى نسحبك لاقرب مركز صيانه وتلحق طيارتك فى معادها. ولو عربيتك هتاخد وقت وهتتاخر متسبيش هم هنوافرلك عربيه غيرها توصلك والونش يوصل العربيه العطلانه للمركز. ولو انت مسافر انت واسرتك بليل وعطلت ومفيش اى مركز تصليح فاتح وقلقان على اسرتك عندنا الجراج على الطريق ممكن تبيت فيه فى الأمان للصبح والونش الصبح ينقلكم مكان ما تحبوا. عشان كده بقولك خليك معانا ومتحسبهاش احنا حسابناها كتير ولاقينا حل لكل المشاكل إلى ممكن تواجهك عل الطريق. وديما بنفكر للتطوير وعندها أكبر فريق عمل فى مصر كلها لراحتك وامانك

شوف صور هيفاء وهبى   

Rate this post
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.